Fryser som ett as!

Hallå allihopa!

Alltså idag när jag har gått till och från bussen har jag frysit som ett as. Även fast jag använder långkalsonger så går det igenom. Jag fattar inte vad det fyller för funktion när man ändå fryser :S Jag tycker man borde göra några mer isolerade långkalsonger, eller bygga in det i byxorna. Ahja, man får väl ha dubbla långisar om man inte vill förfrysa.

Nu har det äntligen blivit klart att jag ska till fjällen, det bär av på söndagkväll (lite konstig tid kanske, men jag har musikal rep innan ;P) till Tänndalen, tror jag :S Det ska bli så härligt att svischa fram i baken så att snön yr. HAHA, och att få slippa skolan för ett tag. Men när jag är där är det väl tärmobyxer som gäller. 

Jag har spanat in en skit snygg t-shirt rätt länge nu som jag tycker att ni andra också ska kolla på. Den kommer från märket Rock Paper Scissors. Jag tycker att alla deras t-shirtar är snygga, det står något roligt eller något sorts budskap på alla t-shirtar, eller så är det något tryck på dom!

Ha det bra så ses vi. / Jocke

image2  
T-shirten finns att köpa på nelly.se :D

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, den var ju bra ju. fiiiin t-shirt!

2008-01-31 @ 16:53:28
Postat av: Tobias

svar: haha ja den är assnygg :D

hmm hur menar du svara på kommentar? menar du i din eller min blogg? i din är det ju bara gå in på den som skrivit kommentar och svara.. ? :)

2008-01-31 @ 18:41:00
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: HAHAHAHA nejdå inte alls, hoppas du fixar att svara nu då ;)

2008-01-31 @ 20:00:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: ilda

T-shirten va ju riktigt fiin ;)

2008-02-01 @ 17:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0