Sista dagen på hemmaplan!

Tjoho!

Idag är det alltså sista dagen på hemmaplan, för ett tag iallfall. Efter mitt sång rep drar vi uppåt i landet. Vi brukar vanligt viss åka på morgonen men eftersom jag har ett viktigt rep blir det en kvälltur :D Det känns skönare att åka på natten tycker jag, för då somnar jag lättare i bilen :D

Jag hoppade precis ur duschen och kände mig så torr i ansiktet :/ är det någon som har något tips på en fuktkräm eller något som gör huden lenare ?

I morse när jag vaknde hade det faktiskt kommit lite snö, jag vart lite förvånad, med det spelar ju ingen roll för det brukar ju smälta efter typ en dag. Ahja, det här blir antagligen det sista inlägget på en vecka, eftersom jag drar till fjällen. Men när jag kommer hem ska jag uppdatera som fan ;P Ska försöka att göra ett inlägg senare på dagen :D

Så ha det bra allesammans så ses vi snart :D // Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0