Nu sticker jag!

Halloj, eller Hej då skulle man kanske säga ;P
Jag åker alltså nu till fjällen och blir borta en vecka, jag ska försöka att inte bryta någon kroppsdel :P
Jag hoppas på att det snöar lite och att det är pudersnö när jag kommer upp.
Kommer ni ihåg att jag sa att det hade snöat lite när jag gick upp?, iallafall så har den smält precis som jag sa! :(  Det är så j*vla tråkigt att gå ut när skon blir blöt så fort man kliver utanför dörren! Får hoppas att den har smält när jag har kommit hem!

Men ha det bra allesammans så ses vi! // Jocke!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en bra söndag! :]

2008-02-03 @ 13:32:55
URL: http://klintens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0