Hallå Tv-hallåa!

Tjena!
Idag har varit en stressig dag, när jag kom till bussen för att åka till repet märkte jag att jag inte hade någon mat med mig! FUCK! som tur var hade jag en tjuga i fickan och tänkte att jag kan köpa något för den. När väl bussen kom och jag satte i busskortet i läsaren sa busschafförn att jag var tvungen och betala, WHAT? Jag har aldrig betalat för att åka till Nyköping förut och nu var jag tvungen, och stå på mig kan jag ju inte heller så jag frågade hur mycket han skulle ha, "JA JAG SKA HA 26 kr TACK!" Fuck heller jag har bara tjugo, "Jaha man då vill jag ha nitto."
Jaha tänkte jag, nu har jag 1 krona kvar att köpa mat för. :S Som tur var så ha jag en sån snäll kompis som lånade mig lite pengar! TACK TINA! 

Jag tycker ni ska kolla in TV-hallåan på TV4, Niklas Vestberg, han har jävligt snygg stil!

image15
Niklas Vestberg är killen längst ner! (Hittade ingen bättre bild!)


Ha det bra! // Jocke 

Kommentarer
Postat av: anonym

Haha, stackars dig

2008-02-13 @ 22:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0