Det blev en god jul!

Heej!

Nu har bloggen legat ner ett tag, inte bra! Jag vet inte varför jag inte har bloggat! Jag har typ inte orkat eller något. Men nu är jag på spåret igen efter allt julfirande.

Jag firade jul hemma hos mig här hemma, och det var jätte mysigt. Mina syskon var så ivriga på att öppna julklapparna så jag blev lite irriterad. HAHHA! Jag vill bara inte att julklapparna ska ta slut under granen och när syskonen är så ivriga går det så fort. Men men, jag fick de lite lugna iallafall. Jag fick Desperate housewives säsong 4, och Grey´s Anatomys giftbox i julklapp. Jag fick också en bok, Ego girl av Carolina Gynning. Jag har redan börjat läsa den. Och jag kan nästan säga att jag redan har börjat ändra bilden av snygga Carolina. Jag har alltid tyckt att hon har varit en blond bimbo, men sen hon har färgat håret och gått över till seriös TV, istället för de utvikande bildern i Slitz och putande läppar så har jag börjat gilla henne, och mina åsikter börjar stärkas ju längre in jag kommer i boken. Men jag kommer ge en slutgiltig åsikt om vad jag tycker om henne när jag har läst klart boken.
Tillbaka till julklapparna, av min granne fick jag två böcker av Strindberg, det börjar bli tradition att jag får det för det fick jag förra året också. Så nu börjar jag få en liten samling. Jag bläddrade igenom en av böckerna som är i replikform. Det var värsta gammla språket och varannat ord förstod man inte. Men ändå var det rätt intressant att läsa och tolka känslorna.


En av mina julklappar, Desperate Housewives säsong 4. Yeej!

Jag gillar igentligen inte slappdagar, för det känns som bara slösar bort dagarna på att titta på film och TV. Men de måste ju också få finnas och det känner jag nu. För idag har jag bara kollat på Desperate Housewives och på TV. Så det är skönt att det blir lite slappdagar ibland.

Nu ska jag gå och koka lite te och vänta på att det ska börja program på TV igen. Det är jättesvårt, jag vet ej vilket prgram jag ska kolla på. Stjärnorna på slottet, ABBA, the MAMMA MIA! story, eller Bonde söker fru. Alla de programen börjar klockan 20.00 så jag har lite beslutångest. Jag får ta att bestämma vilket program det blir som jag ska kolla på medans jag förbereder mitt te.

Ha det bra allehoppa. Kram och ha en fortsatt god jul, och ett gott nytt år.

/ Joakim


Kommentarer
Postat av: lisah

äntligen skriver du igen, jag har längtat efter att få läsa din blogg. det var ett tag sen, :P

2008-12-25 @ 22:03:45
URL: http://lisahuovinen.blogg.se/
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Åh vad kul med ett nytt inlägg. Tjohooo!!!

2008-12-25 @ 22:06:39
URL: http://wistbacka.blogg.se/
Postat av: Emma & Bettan

Kom in till våran blogg och läs om vad vi sysslar med :)



Var med och utse Bitch 2008



God Jul & Gott Nytt År



Emma & Bettan

2008-12-26 @ 21:04:18
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Ekan

Du mossade väl inte Mamma Mia story? grymt bra!;)

2008-12-29 @ 18:00:43
URL: http://eklundo.blogg.se/
Postat av: G

KUL!

2008-12-30 @ 15:54:13
URL: http://tval.blogg.se/
Postat av: H A N N A S

sv: Haha joo, inte kul :/

tack dsm:)

2008-12-31 @ 00:31:41
URL: http://haniepanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0