Pullan och jag vi är god vänner..

Halloj! :D

Shiit alltså vaknade idag med en otrolig verk. Det är nämligen så att jag ramlade med moppen igår. Jag skrapade upp på armbågen och på magen. Ohh det gjorde så ont. Jag ska berätta hur allt gick till:

Jag ringde Carro och frågade om vi kunde göra något och det kunde vi. Hon frågade om jag ville följa med och agera fotograf när hon red och det sa jag att jag kunde göra. Så jag tog moppen och åkte till henne. Men när jag var bara några 100 m från hennes hus så gick det lite för fort i en kurva så jag han inte svänga. Och eftersom det var blött så ville jag inte göra en skarp sväng. Så jag åkte ner i diket. XD Under tiden som jag låg på backen och ohhhade mig för att det gjorde så ont så var jag inte så rädd. Utan rädslan kom senare på eftermiddagen. För då har man mycket mer respekt för fordonet man åker på. Men eftersom jag inte kunde ligga på marken och slöa hela dagen så reste jag mig upp och kolla hur det gick för moppen. Och tyvärr så skadade den sig lite. En del av kopan hade flygit av och sen hade den fullt med jord och mossa i alla hål som en moped har. Men skit samma tänkte jag så jag tog och borstade av den och körde vidare. När jag kom in till Carro så sa jag lite lungt att jag ville ha lite plåster. Men då vart jag skickade rakt in i duschen för att tvätta av mig all smuts som hade kommit in i såret.
Men nu är det bra iallafall.

Just nu sitter jag hos Julia och vi snackar och har det bra. Hon har hjälpt mig att ta lite bilder som jag ska ha på mig nya design som troligtvis snart kommer komma upp. Ni kan redan nu se en av bilderna som jag har som visningsbild. Jag tycker den vart rätt bra! :D

 
En liten rolig bild som jag hittade på Julias dator på mig från Julia W:s 15-års kalas.

Puss / Joakim

                   

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar dina brillor! :D

2008-08-11 @ 18:39:29
URL: http://littlemisslovisa.blogg.se/
Postat av: Nilla

Ha en trevlig kväll! :)

2008-08-11 @ 21:10:43
URL: http://niiillas.blogg.se/
Postat av: Sojung

sv: ja det var den också:D tack detsamma:D

2008-08-11 @ 21:28:11
URL: http://sojung.blogg.se/
Postat av: JONNA - bättre än kissie

sv; ja verkligen! det suger!

2008-08-12 @ 15:07:00
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0