Nu har det hänt mycket igen!

Halloj! :D

Hur är det i stugan? Här är det bara bra, humöret är på topp och pigg är man. Dels för nu har jag fått min IPHONE! I´m so happy, HAHA! , men jag kan verkligen rekomendera den till er alla för den är super bra. Man kan liksom göra allt med din. ME LIKE.

Den är super bra!!! :D

Ikväll bär det av till Julia.W för att fira henne, hon är nämligen byxmyndig nu, och det måste ju firas ;D Det ska bli super kul att träffa alla kompisar igen, eller alltså alla tillsammans! ;D För det har jag inte gjort på jätte länge! Dessutom så kommer det massa annat folk som jag inte riktigt känner, men dom är säkert snälla! Vi ska även sova över på ett loft, så det blir ju extra mys! :D

Jag har ju också slutat jobba nu, vilket är skönt, men samtidigt känner jag lite vemod, jag menar att skiljas  från alla trevliga arbetskamratet, men om man inte skiljs så kan man ju inte träffas igen!, HAHA.

Nu ska jag gå och äta och fixa till mig lite inför kvällen!

Hare bra allesammans! :D PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Den är snygg, men den verkar krånglig..?

2008-08-07 @ 13:53:28
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Nja, jag vet inte.. Men är det inte sjukt många funktioner osv. på mobilen? Och den är väl inte som en ''vanlig'' telefon?

2008-08-07 @ 21:11:17
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0