Grattis Syrran!

Halloj!

Jahopp, idag är det alltså den 9 augusti, och det är min systers födelsedag. Grattis syster!

 MIn syster Josefin 13 år idag, 9 augusti! <3

Man något som jag inte gillar när jag fyller år är det här med paketen. När familjen kommer in i rummet med paket och fukost på sängen och sjunger för fulla muggar, ja, den delen är trevlig, men sen när man får paketen. När man ska öppna och tacka så mycket, det tycker jag är det jobbigast. Jaha, vadå då tänker ni, men nu är det så att jag jag gillar oftast alla mina presenter som jag får, men jag vill att dom som ger mig presenterna ska se att jag blir glad och uppskattar dom, men jag har så svårt att bli WHOOO-glad, HAHA!, fattar ni!, därför tycker jag det är svårt att öppna presenter och sedan tacka för det, även om jag rågillar det!

Men jag behöver ju inte oroa mig för det på ett tag eftersom det typ är ett år kvar tills jag fyller igen, men en engång, GRATTIS SYSTER! <3

Kommentarer
Postat av: kiingen

jag fattar precis! fan det är samma med mig,. skit jobbigt,. man fejkar ett leende och säger tack även om man älskar presenten! haha :)

2008-08-09 @ 17:37:34
URL: http://metrobloggen.se/hkceriksson
Postat av: Lisa

grattis till henne. (: <3

2008-08-10 @ 13:37:52
URL: http://lisahuovinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0