En lite försenad utvärdering av ett 15-års kalas!

Halloj i stugorna!

I onsdag och torsdag var jag alltså hos Julia.W på 15-års kalas, och det var mycket trevligt måste jag säga. Här kommer en liten utvärdering.

Allting började med att dagen innan så var jag, Emil och Julia hemma hos Julia och fixade hennes present vilket var en linne som vi skrev massa roliga saker på. Tycker faktiskt att den var skiit fin.

 Det som står i mitten av linnet är personliga fraser som Julia.W brukar säga. Sedan gjorde vi bara liten som vi ville. Men det saknas våra namn och så ska det står "Skydda dig" i mitten också.

När vi kom till Julia.W så vart det present öppning, hon fick massa fina saker, som örhängen, en hängmatta, fotoramar och det orginela, KONDOMER.
Sedan vart det god mat i form av kyckling och potatis och bröd, mycket gott! Så efterrätt stod glass och kladdkaka på menyn. 

Vi gick sedan upp på loftet där vi skulle sova, och där spelade vi kort och kollade film och lekte någon dricka- vatten- lek. Skiit äckligt, dom har det äckligaste vattnet  i Glindran alltså XD Dom flesta var uppe hela natten, men jag låg och små sov hela tiden från 03.00 typ, sedan när jag vaknade vid 08.00 och ville äta frukost så somnade resten. Så jag ängnade mig åt att städa, kolla på film, fippla med mobilen och bara titta upp taket. SKIIT KUL! NAAAT!

Sedan när alla hade vaknat vid ca 12.00 så åt vi frukost med bla pannkakor , mums! :D

Det vart en rolig fest måset jag säga! :D

Kommentarer
Postat av: Andrea

Wie, riktigt kul hade vi, o de måste såklart göras om aight? :P bra blogg btw, :) kram

2008-08-10 @ 16:59:09
Postat av: Lovisa

Okej. Nja, jag har precis beställt en Sony Ericsson k770i så jag tror jaghåller mig till den. :)

2008-08-11 @ 00:21:24
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: julia w

haha, du ljuger ju :) vi åt ju frukost vid 8 du, jag, linnéa & emma ? xD älskar tröjan btw.. den ska få en hedersplats i min garderob, vågar nog inte ha den hänga framme :) <3

2008-08-12 @ 17:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0