En fantastik och långtråkig tillställning!

Halloj! :D

Jag hoppas ingen har missat att det var den stor invigningen av OS i Beijing 2008. Själv satt jag och Emil fast klistrade framför TV för att se den stora showen. Deras "lilla" förnummer tycker jag var det coolaste på hela invigningen. Dom inlede hela alltet med att 2008 st trummare stod och trummade på trummor som då lystes upp. Dom skapade då ett mönster. Skiit coolt! :D Sedan var det massa dans och sång och framför allt FYRVERERIER. Det var verkligen det som man såg mest av under den 4 timmar långa invigningen. Men jag måste säga en sak, när man suttit och tittat i 2 timmar på en långt tåg av länder som tågar in så är man rätt trött när Sverige kommer in med nummer 186 och det sista landet som gick in hade 204. Jag menar det tar för långt tid, man hinner ju liksom göra massa saker medans det där tåget pågår. Så det är ett STORT minus under en sån här tillställning som denna. Men iochför sig så händer ju inte en OS invigning varje dag. ;D

Vad tyckte ni om den?

PUSS! :D

Kommentarer
Postat av: kiingen

ehm,... jag tror jag låg och sov då? (a' óm inte, hade jag nog inte sett den iaf,. är inte så insatt :S

2008-08-08 @ 23:53:15
URL: http://metrobloggen.se/hkceriksson
Postat av: Lisa

jag kollade inte. den var ju så himla lång ;o :P

2008-08-09 @ 14:40:06
URL: http://lisahuovinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0