Blandad kompot!

Halloj!

Jahopp, nu har start skottet för skolan gått, men det var riktigt soft dom två dagarna vi gick denna vecka. Det börjar mer på allvar imorgon. Men det var faktiskt kul att träffa alla nya kompisar och se vilka nya lärare man fått. Jag har bytt lärare i alla ämnen förutom fyra. Det är piss, men får hoppas att dom nya är bra också.

Sen var jag ju på RIXFM festivalen 2008 i Norrköping i onsdags, det var super kul!! :D Lägger ut lite bilder på det senare. Men det rekomenderar jag till er som inte varit på det någon gång! Superduper kul var det ;D

Och igår var jag på musikallinjen upptakt. Det var också kul! Men svettigt! Vi dansade och sjöng lite och spelade teater!! :D Vi börjar redan imorgon på rikigt! Så det ska ju bli super kul! LÄNGTAR!

Nu ska jag gå och hitta på någon, !


Kommentarer
Postat av: Knutte

Haha jag vet, det är jobbigt :P



Imorgon börjar skolan för mig med :P

2008-08-24 @ 12:41:27
URL: http://knutte.blogg.se/
Postat av: mammma

Fin blogg,kämpa på med skolan sista året på högstadiet, du är skit duktig .kram..

2008-08-26 @ 10:55:03
Postat av: maria

Tack tack :)

Ha en fortsatt fin dag!

2008-08-27 @ 16:32:29
URL: http://marialundqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0