Vita skor, hmm!

Alltså jag vet inte om det bara är jag eller om fler faller för vita skor i skoaffären! Jag köpte ett par nya skor för några veckor sedan! Just ett par vita, och vad händer när man  ska börja använda dom?, jo dom blir skiit skitiga! Alltså jag kan inte rå för det men i affären så är dom ju så fina ! Men när man börjar använda dom tänker man liksom; "Är du dum Jocke?, kommer du kunna hålla dom här skona rena hela tiden?, svar: nej!, nej, just det varför köpte du dom då?", så är min frågeställning varje gång jag tar på mig dom!

Visst låter det som ett STORT problem!?, HAHA!,


image24
Så här vita ska jag försöka hålla dom! :D

Kommentarer
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Äh, fortsätt vara korkad och köp vita skor!!! :D

2008-04-25 @ 08:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0