I´m on my way

Ja herregud, så var dagen här då jag åker upp till Stockholm för att starta mitt arbete med Tusen gånger starkare. Jag har gått och varit pirrig flera dagar nu, men mina vänner och familj är så peppande. Jag älskar de!
Det känns liksom så konstigt, nu åker jag upp till Stockholm och ska bosätta mig i en lägenhet och bo där i veckorna. Och imorgon ska jag läsa manus med hela produktionen. Allt går så fort. Jag slutade liksom skolan i fredags, och idag är det söndag. Det känns som jag inte får någon tid för att stanna och andas. Det känns som jag kommer missa massa saker som mina kompisar kommer göra. Eller vad som händer där hemma med vänner och familj. Jag är väldigt glad för denna chans, och jag vet att det är mitt liv chans och att jag antagligen kommer ha jätteroligt. Och att det bara är att köra nu. Men jag kan inte unngå att tänka vad jag hade gjort denna sommar om jag hade varit ledig alla dagar. Men nej!, nu ska vi inte tänka så. Jag är jättepirrig inför imorgon, men ändå känner jag att det ska bli hur spännande som helst. Nu kör jag!!



Just nu sitter jag på tåget och har lite ont i magen. Ska nog ta något att äta när vi kommer till Erica, det är hon som äger lägenheten. Pappa är med mig fram tills på tisdag, sen åker han hem och jag kommer hem på torsdag. Och nu kommer jag ha mycket tid för bloggen. Så räkna med ett aktivt bloggande från min sida.

Ha det bra!
Joakim

Kommentarer
Postat av: Sofia, Niklas och Filippa

Härligt att du är på plats i sthlm nu! Det kommer gå så bra och du kommer ha så kul! Vi tänker på dig!

Kram

2009-06-14 @ 22:04:54
Postat av: lisa huovinen

lycka till nu. vi hejjar på dig här hemma :)

2009-06-15 @ 11:43:20
Postat av: Hanna

You go Jocke!! Du vet att jag är nog minst lika glad för dig som du är! hihi! Det är så grymt kul!! Du kommer få en jätte bra sommar, det vet jag!

Jag älskar dig! :*<3

2009-06-15 @ 12:00:03
URL: http://brunettheffie.blogg.se/
Postat av: Mammaproducenten

Kör så det ryker!!! Det blir säkert skitroligt!!!:-)Kramisar!

2009-06-15 @ 13:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0