Jag är trött

Nu sitter jag i soffan och känner mig helt tjock i huvudet. Jag har inte sovit så bra de senaste nätterna och det känner jag har gett resultat. Så jag har tänkt att gå och lägga mig lite tidigare ikväll, så jag får sova ut ordentligt. Idag filmade vi en scen i bildsalen med Katarhina Cohen. Vi fick en bild som rekvisita där det var målat en kanin med en tuschpenna, och sen skulle vi fylla i. Och jag är faktiskt lite stolt över mig själv. Jag gjorde rena rama konstverket. Man kan nog jämföra det med Karlsson på takets målningar. Om jag får tag på den igen ska jag ta ett kort på den och lägga upp det.






Jag är trött! Sova?

Nu ska jag kolla en liten stund på Beck, sen ska jag hoppa i säng.
God natt!
Joakim


Kommentarer
Postat av: Alice

Du är verkligen jättegullig. Hihi, har även sett filmen du är med i. Verkligen superbra film! Min favoritfilm. Ja.. Jag hoppas jag får något svar...

2011-12-21 @ 17:37:33
URL: http://banankaviar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0