Vad fan är det för film?

Vi har en sån här fiffig boxer så man kan spela in program och sen titta på det senare, och jag har länge velat se Farväl Falkenberg, och eftersom den gick idag så tänkte jag att den spelar jag in och kollar på senare! Jag när jag sätter på den för att ha en liten film stund möts jag av en film som suger, jag såg inte äns 10 minuet, så fort tröttnade jag! I och för sig så kanske den vart bättre senare, men det tror jag knappast! Är det någon som har sätt den? Säg till om den är värd attt se klart!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Den filmen somnade jag till, den var verkligen kass. Har man svårt att somna ska man se den filmen allt!

2008-04-25 @ 17:50:56
URL: http://livingwithinalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0