Renovering

I jäklar smäller det. Jag har gått i flera månader och sagt att jag ska göra om mitt rum. Och nu har jag äntligen kommit fram till hur jag vill ha det med färg, wallphoto och möbler. Jag kommer ha en hel garderobsvägg som kommer bli awesome som jag får den som jag vill. Annars kommer rummet bli väldigt ljust med många detaljer.
Igår och idag har jag hållit på en som bulle med mitt nya projekt. I söndags rensade jag ur hela mitt rum vilket resulterade i att många minnen och ting blev slängda. Men jag intalade mig själv att det jag vill komma ihåg kommer alltid sitta kvar i bakhuvudet. Dessutom måste det ju finnas plats i mitt nya rum till att fylla upp med nya minnen.
Och idag har jag börjat ta ner grejer från väggarna så att mamma kunde spackla lite. Själv började jag måla en av väggarna. Fan så jobbigt det är, men tusan så bra det kommer bli när det blir klart. Här kommer lite bilder från starten av Projekt: Renovering av Jockes fula rum.
To Be Continued

Joakim

Kommentarer
Postat av: Annicka

Vad roligt! Nu måste du visa resultatet då det är klart:)!

2010-03-16 @ 16:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0