Fika med mig själv

Ibland är det så skönt att bara gå och sätta sig på ett café och ta något gott med sig själv. Man får lite tid att tänka och dessutom får jag mycket mer gjort när jag inte är hemma. Jag har en engelska skrivning och en novellanalys i svenska att lämna in i början av nästa vecka. Så det är tummen upp!



Om en timme ska jag gå och repa Pernillas Pojkar. Det ska bli kul. Dessutom har vår fantastiska regissör,
Jenny blivit Året Eldsjäl 2009. Det är så jäkla kul, plus att hon är hur mycket som helt värd det. Grattis!

Joakim 

Kommentarer
Postat av: Anonym

JOCKE DU ÄR SÅ DÅLIG P ÅATT BLOGGA BÖRJA BLOGGA VILL LÄSA DINBLOGG DEN ÄR BRA; IN MED BILDER OCH SÅNT !!!

2010-04-13 @ 11:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0