Train kids

Nu sitter jag på tåget påväg hem. Ikväll blir det att plugga matte och engelska. Jaja, sånt måste ju göras ibland också. Idag har vi haft två teaterlektioner, de var faktiskt riktigt roliga. Vi fick köra en övning där det handlar om att verkligen lita på varandra. En skulle stå i mitten av en ring och blunda. Sen skulle den bara falla runt. Jag litar väldigt mycket på mina klasskamrater. Så för min del var det väldigt skönt att bara falla runt. Det kanske också tyder på att jag börjar lita lite väl lätt på folk. Eftersom vi bara har gått i skolan i fyra veckor. Men jaja, jag gillar alla och då är det klart man litar på folk. Sån är jag i alla fall.



Joakim

Kommentarer
Postat av: julia

tssss, det är inte mitt skratt.. ;) ehhe <3

2009-09-21 @ 21:01:46
URL: http://wennerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0