Dr Jekyll and Mr Hide

Att ha katt innebär alltid svindlande upplevelser. Speciellt om man har en kattlucka där katterna kan gå ut och in när de vill. Ibland när man sitter och äter frukost och samtidigt sitter och dinglar med benen märker man att något underlig nuddar ens fötter under bordet. Nemen, vad kan det vara, jo en liten sönder äten fågel som har fått offrat sitt liv för mina vidunder till katter. Nästa dag möts man av blodiga spår på golvet som leder in till ett annat rum. För säkerhetens skull tar man med kökkniven ifall det står en mördare bakom dörren som just begått något hemskt medtanke på blodspåren. Precis när man tittar in genom dörrhålet möts man av en död ekorre. Slaktad av mina psykopater till katter. Och som idag, jag går in i tvättstugan för att utföra mina hushållstjänster och ser något som liknar en njure eller ett hjärta. Ett djur har här blivit bragt om livet av mina monster till katter.

Men mina katter kan samtidigt vara riktiga gullesnuttar. Schizofreni? 

Joakim

Kommentarer
Postat av: Mammaproducenten

Kanske tur att man har hund iaf ;), även om jag tycker att han också är lite scizofren ibland...kramar!

2009-09-26 @ 16:32:44
Postat av: muffinsmartin

Jag gillar fortfarande dina brillor :D

2009-09-26 @ 19:18:30
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: julia

aaaaw, de är klart gubben! :) <3

2009-09-26 @ 21:12:33
URL: http://wennerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0