Min busschaufför är ett sliskigt äckel och jag tror han har en piercing i bröstvårtan

Vissa morgnar som idag måste jag åka väldigt tidigt med bussen och det är nästan alltid samma busschaufför som kör bussen. Jag har lagt märke till hur han beter sig, och det är väldigt äckligt och irriterande. Så här ser förloppet ut när jag stiger på bussen: Jag är gentleman och låter kvinnan som också nu förtiden alltid åker med den tidiga bussen gå först. Eftersom jag står bakom henne ser och hör jag hans snälla blickar och hans trevliga, nästintill sliskiga röst. Han hälsar henne välkommen och hoppas hon ska få en bra resa, han hmmar och mhhar. Sedan kommer jag in och hälsar och säger något i stil med godmorgon eller hej. Busschauffören tittar på mig med en kall och nonchalant blick, sedan klämmer han fram ett hej. 

Alltså för mig gör det inget att han hälsar surt på mig. Men grejen är den att han helt ändrar ton och blick när jag kommer för att hälsa. Han flinar alltid upp sig när tjejer, kvinnor eller damer kliver på bussen. Men sen när en kille, man eller gubbe kliver på bussen kommer The evil look fram. Jag tycker han verkar vara en sån där gubbe som är sliskig och som försöker få så många kvinnor i säng som möjligt. Jag slår vad om att han har en bröstvårtepiercing eller till och med en i ollonet. Jag känner att jag är väldigt grov och anklagande i detta inlägg. Men herregud. Man måste ju få reagera. Och sliskiga och sura busschaufförer som antagligen har en piercing på ett privat ställe gör mig irriterad.


Min busschaufförs utsmyckning under tröjan?

Joakim

  

Kommentarer
Postat av: julia

han hälsar då alltid på mig glatt ;) tihi, bra skrivet! :D

2009-10-08 @ 19:42:50
URL: http://wennerholm.webblogg.se/
Postat av: Annicka

Ja, det är bra Jocke...ge på´n bara...du har genomskådat honom!! Kramis!

2009-10-08 @ 21:50:50
Postat av: R

Inget fel att ha en piercing i bröstvårtan? :roll:

2011-05-26 @ 22:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0