Vintern tränger på

Idag har jag sätt säsongens första snö, kastat säsongens första snöboll, frusit ihjäl, blivit upptinad, fått klarhet om världens historia från forntiden till den nya tiden som vi har prov på på fredag.
Det har varit en kall och rätt tråkig dag om jag ska vara ärlig. Jag är inte alls posetiv till snöns intrång i den härliga hösten. Den kommer bara och förstör just nu. Jag är inte färdig med hösten än. Dessutom kommer det bara bli slask av allt på nån dag. Därför dissar jag just nu snön.


Jag hissar snö om det skulle se ut så här.

Joakim

 


Kommentarer
Postat av: Nathalie Bradley

jag vill minsann ha snö nu men det lär bli slask, om det ändå var som på bilden :)



- haha idag ska hm vet inte riktigt :P vad ska du själv hitta på? du hade väl förväntningar om nåt? :D

2009-11-07 @ 14:43:12
URL: http://bradleys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0