muskler ja tack!

Innan jag skulle duscha förut stod jag framför spegeln och kollade in mina osynliga muskler. Då önskade jag att jag för en gångs skull hade en liten buckla på vardera arm och en fin tvättbräda på magen. Det skulle verkligen inte sitta fel. Jag skulle ju kunna få det om jag kämpade lite, men grejen är den att jag orkar inte. Dessutom tröttnar jag på att göra sit-ups varje kväll, man blir ju så svettig dessutom. Jag känner att jag verkligen har den där kämparglöden och motiveringen..
Jag kanske ska ta och köpa en sån där darrgrej som man sätter på magen så får man en rejäl tvättbräda på en gång. Toppen ju!...

Joakim

Kommentarer
Postat av: Nellie

åhej KÄMPA PÅ JOCKE !!! tvättbrädan är inte så långt bort som du tror!! HEJÅHÅHEJÅHÅÅÅÅÅÅ!! :D puuuusssss

2009-11-11 @ 22:09:59
URL: http://gooddaysunshine.blogg.se/
Postat av: carolina

hahahahahha, jag har fan en sån där darrgrej......

2009-11-13 @ 23:29:43
URL: http://priickiigtparaply.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0