Jag har lila nagellack på tånaglarna

Japp, det är sant! Ett ljuslila nagellack pryder nu mina små tånaglar. Anleningen till att jag fick mina naglar målade är för att denna vecka är det Klasskampen på De Geer. Vilket betyder att alla klasser tävlar mot varandra hela veckan i att göra flest uppdrag av 100 st. Idag gjorde vi bland annat att måla en killes tånaglar, och det blev mina tånaglar som fick masikeras av en ljuslila färg. Imorgon får vi se vilka uppdrag som vi kommer utföras, det fanns rätt många att välja på, gå luciatåg runt skolan eller dansa smågroderna i foajén. Får se vad det blir. Imorgon ska jag i alla fall försöka ha bildbevis så att det blir lite roligare för er.


Ungefär sånt här nagellack har jag på tånaglarna. 

Ja, imorgon är det första december. Det ska bli så kul. Inte för att det händer något speciellt, utan bara för att det är så mysigt. Plus att man får verkligen en känsla av att julen är påväg.

Joakim 

Kommentarer
Postat av: Julie

Det måste jag få se :) hihi kanske en passade förg för dig?

2009-11-30 @ 22:41:27
URL: http://jujulolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0