Hal som en ål

Nu sitter jag på tåget påväg till Norrköping och ska kolla på farsen Hal som en ål. Ensamblen består bla annat av Carina "Com-hem Judit" Perenkranz och Suzanne Ernrup känd som Gullan i Pelle Svanslös. Det ska bli jättekul att se detta. Jag har inte gått på fars förut, bara sätt på TV, så det ska bli kul att se det live nu. Det är sista föreställningen i Norrköping idag, sen flyttar den till Linköping.



Bilderna jag tog förut blev sådär, men jag lägger ut några när jag kommer hem.

Joakim

Kommentarer
Postat av: carolina

hahah, jag fick sitta ett tag och leta i dina kommentarer för att fatta vad du svarade på. har du sama problem var det darrgrejen vi snackade om!



alltså, jag vet inte. den är jobbig och kliar. haha

2009-11-22 @ 18:00:37
URL: http://priickiigtparaply.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0