Nu kör vi!

Herregud!! Vilken dag, jag är helt kär i solen. Imorse när jag vaknade bestämde jag mig att innan jag ska in till stan ska jag bara ligga och lapa sol och läsa, göra korsstygn, dricka vatten och bara ta det lugnt. Och framför allt försöka få ett brunt fint lager på min bleka kropp. Så jag steg upp med riktning mot solskyddsfaktorn, och fast jag hatar att smörja in mig så gjorde jag det, och ordentligt. För något jag hatar med är att få klåda och bli illröd. Så nu sitter jag här, har precis ätit en uppfriskande frukost och jag är helt lyrisk. Jag vet inte vad det är med mig idag, jag är bara glad. Och det är ju positivt.





I eftermiddag tar jag bussen in till stan för att göra de sista två föreställningarna av Vincent i Vattentornet. Det är lite sorgligt. Men så är det ju med allt- det finns ett slut.

Men nu ska jag återgå till min vän solen och vi ska ha det sååå bra.
Ha det bra!
Joakim

Kommentarer
Postat av: Emma

om du gillar foto. kolla gärna in mina bilder :)

2009-05-30 @ 20:25:54
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/
Postat av: Kebby

Verkar som en trevlig dag :D

2009-05-31 @ 17:30:14
URL: http://geeksquad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0