Hård dag

Idag har verkligen varit en uttröttande dag. Den började med en teaterlektion som innehöll genrep av Grå själ under vit snö, och ja, det var inte riktigt en riktig generalrepetion, eftersom att en elev kom på att den inte kunde vara med på föreställningsdagen så var vi tvungna att ta in en inhoppare som är guldvärd, och därför blev det lite som det blev idag. Men ändå så tycker jag det gick bra.
Efter det var jag kvar och fortsatte träna Syskonkärlek, det gick också bra, men jag var väldigt trött och jag hade ont i huvudet, så jag var lite låg. Men det funkade. Sen tog jag bussen hem och undertiden åt jag bacon-chips.

Och nu sitter jag och kollar på Gossip Girl. Jag bara älskar det. Och mer TV kommer det att bli ikväll.
Här är min TV-tablå för ikväll:

Gossip Girl 19.00
Wipeout 20.00
Mia och Klara 20.00
Parlamentet 20.30
Sanningens ögonblick 21.00


Jag älskar att ha inspelningsbar boxer.

Joakim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0