Hem ljuva Hem

Gud vad tiden kan gå fort ibland. I början av veckan ville jag bara hem, och trodde aldrig att veckan skulle nå ett slut. Men nu ligger jag här i min sköna, egna säng, hemma. Det var så skönt att åka hem idag, plötsligt kändes denna vecka helt normal igen, och jag kan umgås med mina kompisar hela helgen, vilket känns underbart. Dessutom känns det inte just nu så jobbigt att åka tillbaka på måndag, jag är liksom beredd nu.

Det går inte att beskriva känslan av att ligga i min egna säng. Den är så skön. Ja har verkligen längtat efter den. Jag har sovit en natt på madrass och tre nätter i soffan denna vecka, så nu är jag lagom mörr i ryggen och nacken. Därför känns det skönt att få koppl av i min egna säng med ett skönt täcke och några fluffiga kuddar.

God natt gott folk!
Joakim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0