Badkarsbesvär

Det finns alltid något nytt eller annorlunda när man kommer till en ny plats. Vilket i detta fall gäller duschen i lägenheten som jag bor i. Idag skulle jag ta en dusch för att fördriva tiden och bli lite ren på samma gång. Och problemet som jag irriterade mig på var att duschen i själva verket inte var en dusch som man står i, utan själva munstyket var tillsammans med ett badkar, vilket gjorde mig väldigt förvirrad. Och när jag stod där i badkaret blev jag lite ställd, för jag visst inte vilken ställning jag skulle duscha i. För om jag står upp så kommer det vatten överallt, och om jag sätter mig har jag inget svängrum för mina armar och ben. Så till slut kom jag fram till att det var skönast att ligga ner och duscha. Mycket annorlunda måste jag säga. Men skönt. Så nu är jag ren och fin. Men snacka om allvarliga badkarsbesvär.

Idag var alltså första dagen med Tusen gånger starkare-gänget. VI började dagen med lite dans och namnlekar. Sen var det lunch och på eftermiddagen läste vi manus för fulla muggar.
Imorgon ska vi fortsätta med dansen och påbörja våran filmkurs som vi ska ha i ungefär tre veckor.

God natt!
Joakim

Kommentarer
Postat av: Mammaproducenten

Roligt att första dagen gick bra, nu är du igång...ett tips: ta ett bad nästa gång:-)!

2009-06-16 @ 10:48:44
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Shit vad jag älskar din beskrivning av duschproblemet!!! Det är så typiskt liksom!!! :D

2009-06-16 @ 15:03:27
URL: http://wistbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0