Me and my strawberryfriend

Igår var jag och plockade jordgubbar. Det är så mysigt. Man sitter på knä i den solvärmda halmen och letar efter röda fina jordgubbar. Och man blir så glad när man hittar den perfekta gubben. Den stora lagom röda jordgubben. Och man blir så full i skratt när man hittar en gubbe som har en knasig form. I like my strawberryfriends.


Min knasiga jordgubbsvän


Jordgubbar I like.

Igår eftermiddag/kväll var jag med JuliaT. Vi glassade och stekte i solen och pratade väldigt mycket. På kvällen åkte vi hem till mig och kollade på Skattkammarplaneten.
Nu ska jag äta lite och sen göra mig iordning, jag ska på logfest. Mycket roligt.

Ha det bra!
Joakim


Kommentarer
Postat av: Anonym

nice blogg!

2009-07-19 @ 03:17:21
URL: http://louisenevhage.blogg.se/
Postat av: melisa

det är så himla gott med nyplockade jordgubbar :)

2009-07-19 @ 15:41:40
URL: http://glaaader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0