Lukten av landet är härligt

Fredag den tionde juli, och jag är påväg hem från Stockholm. Och idag fyller JuliaT 16 år, så vi alla säger grattis till henne!

Sorry för dålig uppdatering under veckan. Men jag har haft fullt upp med inspelningen och med mina vänner som har varit på besök, vilket har varit mycket roligt. Vill tacka de för den här veckan. Hoppas det blir fler. Ni är underbara.


Mina Julior <3


Joppe och Anna <3

Jag var nyss på busstoan. Och toavattnet var blått, och det är ju fräckt. Men något som inte var lika fräckt vara att det vattnet man tvättade händerna med var också blått. Liksom tänk om det är samma vatten, haha! Så jag kände att jag inte ville tvätta händerna, jag tog en våtservett istället.

Ikväll ska jag till Emil och softa lite. Min familj har även köpt lite polkagrisar till mig, så det blir väl att smaka lite sånt.
OBS! Jag kände att detta inlägg inte var så bra, så håll tillgodo! ;)
Ha det bra!
Joakim
  


Kommentarer
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Läste reportaget om dig i Frotté idag. Så himla fint och mysigt det var!!! :D

2009-07-10 @ 20:11:20
URL: http://wistbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0