Inspelningsdag 1

Då var min första riktiga tagning i en film avklarad. Och som jag sa innan så blev det en mjukstart för min del. Vi tog ca 20 tagningar när min klass går i en korridor och det pågår en dialog mellan några framför oss. Och tjugo tagningar kanse låter mycket, men det är mycket som ska klaffa. Ljus, ljud, repliker, koregrafi, smink. Och det krävs att alla är på hugget. Och det är inte alltid lätt när ungefär trettio stycken ska medverka i samma scen. Men jag tycker vi gjorde det riktigt bra. Och teamet är riktigt duktiga. Alla är riktigt duktiga. Jag slår vad om att inspelningsdagarna framöver kommer vara väldigt roliga och lärorika. Och det komme bli väntan. Det märkte jag även idag. Men det är bara att hitta på något annat för stunden, vad sägs om fingerbrottning?

När jag kom dit idag fick jag på en gång byta om till min kostym. Och sen skulle vi äta, och då får man ha på sig fina läkarrockar för att inte skita ner kläderna. Det är så kul för att alla se ut som doktorer från Grey´s Anatomy när vi går runt i korridorerna på skolan.


Dr. McDreamy? Haha!

Nu ska jag sova. Ska vara i sminkstolen kl 08.10 imorgon. Behöver sömn.
God natt!
Joakim


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jocke!

Det är så kul att följa dina spännande dagar... Lycka till med resten av inspelningarna! De kommer gå galant!

Kram Johanna m. familj

2009-07-07 @ 13:15:07
Postat av: Eeemillleh

Jag äger på fingerbrottning :w

2009-07-08 @ 15:27:27
Postat av: Mammaproducenten

Ja, vill du inte fortsätta på den här banan så passar du ju i läkarrock också...:)!!

2009-07-11 @ 14:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0