Allt skiner

Denna kväll har spenderats inne på toaletten. Alltså jag är inte dålig i magen eller så. Men eftersom Erica, som äger lägenheten kommer hem på tisdag, och jag är antagligen ledig på måndag, så hinner inte jag städa innan hon kommer hem. Så jag tänkte att jag skulle grovstäda toaletten idag. Och det har jag gjort. Och jag kan väl säga att jag tänker inte gå in dit nu efter att jag har gjort det skinande rent. Jag tänker borsta tänderna i köket och mina behov kommer jag göra ute för jag vill inte förstöra den glänsande ytan på handfatet, badkaret och toaletten. Alltså jag är så stolt över mig nu.

Tidigare idag var jag med JuliaS, Allis, Charlie, Fanny, Tina och Judit. Vi kollade runt i SoFo, (South of Folkkungagatan), där det finns många secondhand affärer. Idag hittade jag inget som föll mig på läppen. Men det är alltid kul att ta sig en titt. Sen gick vi till Götgatan och American Apparel, där jag hittade världens tuffaste väska. Men när jag såg prislappen blev jag lite snål. Så jag struntade i att köpa den, men nu när jag har gått och tänkt på den under kvällen så har jag insätt att jag måste ha den. Så jag tänker åka och köpa den nästan vecka. Sen fikade vi på Coffee House by George. Jag tog en macka och en Snickers-latte. Mycket gott. Tack för en trevlig dag.


Allis, Tina och JuliaS.


Jag, Charlie och Fanny.

Föresten blev det inget speciellt inlägg om Tusen gånger starkare. Men jag vet inte när det kommer. Någon gång under helgen eller nästa vecka skulle jag tippa på. Ni lär märka.

Imorgon åker jag hem, och då blir det släktkalas för hela slanten.
Nu ska jag sova, God natt.
Joakim


P.S Jag kommer gå på toaletten och utföra mina behov, men jag var allvarlig med att borsta tänderna i diskhon i köket.


Kommentarer
Postat av: Mammaproducenten

Har varit i S-holm själv och SHOPPAT i ett par dagar, härligt!!!! Kramar!!!!

2009-07-31 @ 20:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0