Gratiskuponger är inte bara för pensionärer

Idag är det fredag. Jag är alltid lika glad när skolveckan är slut. Och idag ska jag till Stockholm, för imorgon ska vi i Tusen gånger starkare-teamet se filmen. Fatta vad kul. Allt som jag har gjort i sommar ska spelas upp på en en och en halv timmes film. Det kommer kännas väldigt konstigt. Och väldigt roligt. Wiie!

Förresten älskar jag gratiskuponger. Det är inte bara fattiga pensionärer som tycker de är bra, även fattiga studenter. Idag fick jag en gratis te och lussebulle på 7eleven. Det gillar vi!



Joakim

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

tummen upp för graatis :D

2009-12-11 @ 09:03:16
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: Tobias

Det var en bra motivering :) håller med att den skulle passa till orange :D

2009-12-11 @ 13:26:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Mamma,Pappa

Gratis är gott!!!!!!!!!!!!!

Ha det så bra i Stockholm,ha riktigt kul.

Va rädd om dig,VI ÄLSKAR dig.

2009-12-11 @ 17:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0