Dan före dopparedagen

Ikväll har jag myst med familjen och haft uppesittarkväll. Mysigt, men det blir lite segt mot småtimmarna när alla börjar bli trötta. Men eftersom jag är så traditionell så måste jag ju sitta uppe och kolla på hela uppesittarkvällen. Det är bara att hålla sig vaken.

Idag har jag även bakat lussebullar och utfört mitt första pulkaåk. Det var väldigt roligt, men det resulterade i mycket snö innanför kläderna och lite ont i ryggen. Men men, smällar man får ta när man ska leka.

Imorgon är det julafton, gud vad kul det ska bli, jag är taggad!

Joakim

Kommentarer
Postat av: robin

Du hade bättre färg på bågarna dock! :)

2009-12-23 @ 23:26:34
URL: http://rallyiskogen.blogg.se/
Postat av: Julie

Jag har också gjort mitt första pulka åkning idag med häst =) haha, lite ont fick man men efter det och bullbak så får man njuta av te och familjen igen <3 :D

2009-12-24 @ 01:10:41
URL: http://jujulolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0