Ryggmuskler-Jag?

Här om dagen blev jag så glad. Det kom fram en kompis och kollade på min rygg och sen sa han "Åh Jocke, du har såna fina ryggmuskler. Såna skulle jag verkigen vilja ha." Jag blev väldigt förvånad, så mitt i det förvirrade ögonblicket började jag känna på min rygg. Och ja, jag kanske har lite ryggmuskler. Men ni ska veta hur glad jag blev för en den komplemangen. För jag har inte världens muskler på min kropp. Så det finns inte så mycket att kommentera. Men det lider inte jag för, men denna kommentar var så rolig att få.


Det var fint väder idag.

Idag har vi spelat in en scen i en No-sal. Och jag blev så äcklad. Överallt fanns det gladburkar med döda djur som grodor, råttor och ödlor. I en burk fanns det till och med en halv äkta människohjärna. Det fanns även massa uppstoppade fåglar. Det såg alltid ut som de stirrade på mig, och närsomhelst skulle de plötsligt börja leva och flacksa runt i rummet. Usch. Som tur var hände ju inte det. Men ändå. Idag har det även varit väldigt varmt eftersom vi var i ett litet klassrum med trettio personer i. Plus att solen låg på på rutorna. Men jag vill inte klaga på solen. Det jag vill få fram är bara att det blir väldigt kvaft.

Sen var jag med Pierina, Charlie, Allis, Fanny och Tina. Vi åkte och köpte kräftor inför imorgon då hela TGS-gänget ska ha en kräftskiva. Det ska bli mycket roligt. Dessutom är jag ledig imorgon. Så jag tänkte ta en tur till Titanic-muset och kolla lite där. Jag ska nog också ta en repa på stan och kolla vad affärerna har att erbjuda mig.


Bild från en av matsalsscenerna.

Joakim 

Kommentarer
Postat av: cecilia

åhh! jag vill ju se trailern! det här ser ju spännande ut... (:



haha grattis till ryggmusklerna (: !

2009-08-07 @ 20:37:11
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: julia

hihihi, taaaack <33

2009-08-07 @ 23:15:31
URL: http://wennerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0