Jag luktar kräfta

Det var galet kul igår. Det var kräftskiva med TGS-gänget. Och det var jättekul. Vi dansade, lagade mat, badade och hade allmänt kul. Dessvärre blev det en tidig uppstigning för min del eftersom jag skulle passa en buss hem till skogen. Men det gjorde inget, för kvällen var så rolig. Tack för en lyckad kräfytskiv alla underbara TGS:are.



Nu blir det att gå på party med mina älskade kompisar JuliaT och W och Emil. Men denna gång utan kräftor, hoppas jag.
Ha en kväll!
Joakim

Kommentarer
Postat av: L.

jag älskar din blogg(: läst den typ ett år nu! du skriver skitbra, har du msn btw?

2009-08-09 @ 22:58:48
Postat av: Nathalie

Kräftor är ju himmelskt gott!

2009-08-11 @ 12:53:53
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0