Bio i mängder

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag. Fy på mig. Men därför tänkte jag dra en liten sammanfattning av helgen. I söndags hade vi släktkalas hemma hos mig där vi firade Jossan, mig och pappa. På kvällen åkte jag till JuliaW och firade henne med de kära vännerna. Vi kollade på Kenny Begins, den var som Kenny Starfighter alltid är, rolig. Bilder från den kvällen kommer snart.

På måndagen kände jag att det inte skulle vara fel att ta en tripp till biografen. Så jag tog med min kära mamma på Sommaren med Göran. Som jag tyckte var väldigt bra och rolig. Och jag tror jag talar för hela biosalongen..
En mycket sevärd film som är den första lyckade svenska komedin på länge.


Moa Gammel, Peter Magnusson och MirjaTurestedt

Igår var jag och åt med TGS-gänget och sen gick vi och såg Harry Potter och Halvblodsprinsen. Den var skitdålig. Förlåt alla Harry-fans, men det hände ju ingenting. Bara en lång pinna. Och jag väntade hela tiden på att det skulle bli lite action. Men det kom ju aldrig någon action. Så detta var absoulut den dåligaste Harry Potter-filmen.

Nu ska jag åka och filma.
Ha en bra dag!
Joakim

Kommentarer
Postat av: julia

du är ju galen!!! det är ju lätt den bästa harry potter filmen :D <3

2009-08-12 @ 08:57:37
URL: http://wennerholm.webblogg.se/
Postat av: Darja

Visst!Håller absolut med dig!Jag hade värsta förväntningarna,men den var sämsta filmen,jag trodde den skulle va bäst!Bättre att inte läsa boken om man vill se filmen))

2009-08-18 @ 23:53:24
Postat av: Emma

Sv: Ja.



Vad filmade du? undrade bara, för jag går rörlig bild :P

2009-09-27 @ 18:40:17
URL: http://frooshh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0