Välkomen till världens tråkigaste paradis!

Halloj!

Kom nyss hem från Linköping, var där med mamma och Julia och hennes kompis! Vi var på IKEA och kollade lite. Vi investerde ett bord och två hyllor, och lite skit ;D Jag försökte hitta en stickad kofta, men det var ju omöjligt! Jag letade efter en grå, men när jag väl hittade en så fanns det inte i min stolek. Typiskt!

Nu sitter jag och pluggar, ska skiva en uppsats om en ungdomsgrej som har hänt någon gång, så jag ska skriva om en fest! Sen ska jag göra min matteläxa! Åhh, det är ju ändå helg, kan man inte få vara ledig för en gångs skull?

Ja just det, nu har videon kommit ut på youtube.com. Så gå in där och kolla tycker jag!
Fick även höra att ZTV antagligen kommer visa den där om ca en och en halv vecka! Super jul ju!!

Hare bra!


Kommentarer
Postat av: DIANA LE

jag hatar också kissie nu ! hon är ful

2008-10-14 @ 21:32:49
Postat av: moa

Tack , det tycker jag också ! :D

2008-10-16 @ 16:14:30
URL: http://moaleealicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0