Vädergudarna är här! :O

När mamma kom hem från jobbet så gick jag fortfarnde i morgonrock och hade inte ens tänkt på att gå ut, så jag fick i uppdrag av mamma att åka och handla en vinflaska till kvällen hos farmor och farfar.
Och det slog mig att jag inte fick en ända regndroppe på mig under hela min cykeltur :O Jag kunde till och med se blå fläckar på himmelen, alltså är det inte midsommar idag? Jag är helt förvånad!, det regnar inte på midsommarafton 08. Peppar peppar ska man väl säga, men jag har hört av många att det ska förbli sol/moln under dagen, så det får vi hoppas på! :D

Vädergudarna var snälla nog att ändra det "vanliga" midsommar vädret ;D


Vi är vana att vara kläda så här på midsommarafton, idag kanske man kan slippa ta på sig regnjackan, och bara gå i shorts? Vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0