Nemen du..

NU är det ju sommarlov! HAHA; det är så svårt att fatta, man liksom kan ha sovmorgon varje dag!, det är så jäkla skönt!, bara slappa!
Idag har jag iallafall varit på min arbetsplats och haft genomgång inför sommaren!, jag har äran att få bära rollen som FINDUS Julitagård, ohh, det ska bli så roligt, jag bara älskar miljön. Det är så underbart!, men jag kommer inte vara där varje dag, jag har en avbytare!, och det är ju rätt skönt ändå, även fast det är ett fantastiskt jobb!

Så alla för komma till Julita Gård i sommar och komma och hälsa på Pettsson och FindusPettsson gården. :D

Har du något sommarjobb?

Jag värmer upp min roll genom att lyssna på låtar från den kända och fantastiska musikalen CATS, ohh. den är så braa! :D OMG!


Ohh, jag bara älskar allt med en musikalen, sminkningen, kostymerna, scenografin, allt liksom!, Är det någon som har sätt den?, För det har inte jag :( 

Senare på kvällen idag så var jag och min familj hos min farmor och farfar och firade pappa och farmor, jag hade bakat en super god chokladtårta!! :D

Jahopp! , imorgon är det midsommarafton!, det är ju roligt! :D Det bär av hem till Emils familj med lekar och firande.

Vad ska du göra?

Hare bra allesammans!, nu är det sängen som gäller ;D KRAAM!


HÖR UPP! KOLLA IN DENNA BLOGG, SUPER BRA!

Kommentarer
Postat av: karro

tack detsamma :D

kram

2008-06-19 @ 23:38:38
URL: http://thegirlbehind.blogg.se/
Postat av: Joeli

Jag tänker hälsa på dig findus, lätt fan ! jag verkligen älskar din blogg! ;D

2008-06-19 @ 23:39:10
URL: http://www.metrobloggen.se/joeli
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Ni kommer att göra de absolut bästa Pettsonarna och Findusarna någonsin!!! Jag lovar!!!

2008-06-20 @ 10:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0