En tråkig start

Jag pratat förstås om Allsång på Skansen. Jag satt och tittade på det förut, och det var ju inte direkt något som var jätte kul. Arja t ex var en besvikelse, henne har det skrivits så mycket om, och hon bara floppar. Jag såg inte Håkan Hellströms första låt, men jag är inte ett jätte stort fan av han, men han är bra. Sedan var det ju också Bosse Parnevik, som var skiit dålig, haha, det är iallafall inte någon som jag tycker är rolig, jag menar han ska vara komiker och imiterare. Han kanske är duktig, men inget för mig. Sedan har vi ju stjärnskottet som lyfte hela programet, Miss Li, hon är ju bara för gullig med sin röst och roliga sånger. Hon är asbra!
Programledaren då?, jo han är ju bra! :D HAHA!, nee , men han är faktiskt rolig och fillurig. Anders Lundin alltså! ;D
Men i helhet tyckte jag inte öppnings programet var så värst bra.


MIss Li var bäst i dagens Allsång på Skansen.

Kommentarer
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Miss Li regerar! Men jag såg inte programmet...



Men jag hoppas att du kommer och tittar på Katrinehholms motsvarighet till Allsång på Skansen snart!!!



När ska du vara Findus för första gången föräxten? Jag har hört att kartan är borta...

2008-06-24 @ 22:28:45
Postat av: anna

Jappp

2008-06-25 @ 19:06:59
URL: http://pinkgiirlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0