Tv-program och annat smått och gott

Tjenis Penis!

Jag är alltså en ny bloggare här i blogg världen, men jag ska göra allt för att vissa att jag är en bra skrivare. Jag kommer att ta upp lite vad som helst. Jag kommer att supporta er i de TV programen jag tycker ni ska titta på och tipsa om mode:D

Som idag tex tycker jag att ni ska ta en titt på det nya programet 2900 happines, det är ett danskt program på TV3 som kan bli bättre. Jag har själv sätt det (det har bara varit två delar) och jag tycker att det verkar bra. Men det är ju den dära danskan som irriterar mig. Jag kan inte koncentrera mig när jag kollar. HAHA det är jätte konstigt, jag jag ska ge det en chans och det tycker jag att ni också ska göra :D Det kommer sändas Mån-Tors kl 19.00-19.30 på Tv3 alltså.

Lite senare på SVT är det andra delen av TV-stjärnan som kan vara lite roligt att titta på iallafall tycker jag det. Det som är lite tråkit är att det är samma koncept som Idol, Let´s dance och alla andra program som har en jury som är hårda. I och för sig så är inte denna jury så hård, men ändå.

Sedan på samma kanal 21.30 är det ett jätte roligt program som heter Dubbat som jag kollade in förra gången och det var jätte kul. Det går ut på att två lag tävlar mot varandra om vem som dubbar små tv klipp bäst. Skit kul kan det bli. HAHA.

Sen på Kanal 5 mitt favo program FRÅGA OLLE, det är ett sex och samlevnads program men kändisar som sitter och besvarar tittarnas frågor med hjälp av experten Olle Waldner, och som alltid vid sin sida har han Martin Björk (Lena Philipsons kille ). Jag fattar inte att det programet kan gå fortfarnde. Dom har hållt på i 6 säsonger och man tänker ju liksom, tar det aldrig slut med sex frågor?..ahja jag är glad att det fortsätter för det roar mig. :D


Sen skulle jag vilja tips om en serie som jag först var lite negativ till, men som jag sen när jag såg den vart väldigt glad i :D Jag pratar ju om Gossip Girl som går på kanal5 tis 20.00. Han som skapde OC har också skapat denna serie som är lite samma stuck, fast dyrare ;P.HEHE.

Så dagens program blir: FRÅGA OLLE!

Ha det bra allesammans och ge gärna förslag på bra TV program eller lämna en kommentar i bloggen :D! image1


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: yes lätt den hetaste i serien :D

2008-01-30 @ 19:48:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: kan inte vara bra på allt ;)

2008-01-30 @ 20:11:17
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0