Susans tur att längna Let´s Dance

Som ni kanske förstår av överskrifter så fick alltså Susan lämna Let´s Dance. Det känns tråkit men ändå bra. Jag har andra favoriter som jag hälldre vill ha kvar istället för Susan. jag tycket att hon var en glad och gullig kvinna med mycket energi att ge, men hon var inte så intresant i programet, förutom att hon var vig som en.. jag vet inte vad!:O. Så vig som hon är skulle man vilja vara :D

Nu blir det att direkt hoppa i bingen (sängen) och sova, ska upp tidigt imorgon för att träna lite musikal :D Sen ska jag också ta mig en titt på HM:S ADIS kollektion, har hört att den ska vara väldigt bra, och har också sätt lite tröjer och T-shirts som var väldigt snygga :D 

Ha det bra och GOD NATT på er // Jocke!

image6
Hälsoinspektören Susan Lanefelt fick lämna veckans Let´s Dance.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: det är ingen stilmall utan man får lägga till de själv ;)

2008-02-01 @ 23:57:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0