Rolig dag med mycket buss!

Hello!
Idag har jag alltså åkt väldigt mycket buss, jag åkte in till Katrineholm för att gå på ett återbesök hos optikern, det gick bra, hehe! Sedan gick jag och tog en trevlig fika med mina kära sysslingar och några kompisar och mammas kusin :D Jätte trevligt! Sedan följde jag med dom hem och åt pizza och kollade på film! Sedan dansade jag och Anna lite bugg, skiit kul! Det måste vi göra om! HAHA! Efter några timmar hos dom väntade en lång buss resa ända till Nyköping, där jag skulle få träffa mina uderbara vänner och kollegor! Alltså jag vet inte hur jag ska kunna skilja mig från dom sen när detta fantastiska musikal halvår är över! Dom är så härliga ovh trevlig, så nu kommer jag ta vara på varenda dag som jag har ihop med dom! Man har liksom kommit varanndra så nära! GO ANNIE GET YOUR GUN-GÄNG! Nu ska jag gå och lägga mig, ha det bra! Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0