Hamburgare, kartläsning och lite prat om Let´s dance.

Satt nyss och åt en god hamburgare till kvälls mat, samtidigt som jag och min familj tittade igenom kartan upp till Tänndalen, eftersom vi åker i mörker vill vi veta var vi ska så vi inte tappar bort oss ;P
Jag har nyss också prövat pjäcksor och jag tycker att dom sitter så hårt, det gör ju svin ont i foten :O HAHA men det är väl bara att stå ut eftersom dom kommer vara mina "skor" en vecka framöver !
Mamma hur köpt en "rånarluva" och ett par skidglasögon till mig idag. Eller man ser iallafall ut som en rånare i den eftersom det ändå som syns är ögonen. Om jag skulle gå in på en bank med den luvan på skulle dom väl tro att jag är en rånare och larma polisen :O.HAHA !

Okej, alltså jag är lite velig när det gäller LET`S DANCE, innan det började så tyckte jag inte det var något och ha. Men nu när man har tittat på det lite ser man mer och mer att det blir bättre och det är ju underhållning som svenska folket vill ha. Man får sin egen favorit och hejar på den hela tiden. Men det är ju hemskt att dom röstade ut TILDE FRÖLING, hon var ju bra. Jag tyckte att Byglovs-Matte skulle åka ut för att han dansar ju inte bra. Tilde Fröling var ju skiit snygg. Herre gud vad tänker folk med.
Jag tror att folk har börjat rösta ut dom som dom inte tycker är bra, eftersom Uffe åkte ut först, men det var ju rätt och skönt. Att ha en Peppe Eng eller Lasse Brandeby med i hela serien är ju skam. Dom dåliga ska röstas ut så att dom bra och dom som utvecklas kan få ta mer plats på dansgolvet. Men att dom röstade ut Tilde, det fattar jag inte för hon var ju bra! och är snygg!
Ahja, det får man väl leva med! ;P

image5

Kommentarer
Postat av: Karin

hej! du får välja en stilmall som har sån i sig:)

2008-02-01 @ 20:30:54
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0