Ännu en jobbig skoldag avklarad!

Tjoho!
har nu äntligen kommit hem efter en normal dag i skolan , jobbig alltså! Nuär jag äntligen klarr med de mesta läxor, har bara kvar att läsa ut Charlie and the chocolate factory! inte är roligt, men ibland måste man! HAHA
Nu börjar det dra ihop sig till premiär för ANNIE GET YOUR GUN på Culturum i Nyköping. Jag tycker att alla som har möjlighet ska gå och kolla på den! Den är jätte bra! Biljetter finns att köpa på www.culturum.se :D

Ikvälll blir det Gossip Girl, jag har verkligen fastnat för den serien! Och efter det blir det I huvudet på Gynning, det är också bra. Alla som jag har pratat med om det programet (förutom Elin) tycker att det är skit! Alla tycker att hon är en uppblåst bimbo, och det trodde jag också först, men det visade sig att hon var riktigt rolig! Ibland kan man ju undra vad hon håller på med, men vadå det är min stil och jag gillar såna personer! (okej inte alla som är som hon, men nästan ;P)

Kommentarer
Postat av: iilda

håller me dejj, "I huvudet på Gynning" är bra, och hon e faktist rolig xD

2008-02-13 @ 20:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0