God morgon

God morgon !

KL 08.00 ringde min mobil för uppstigning. Så det var bara att masa sig upp ur sängen och ta på sig kläder och gå och väcka Julia. Jag har nämligen varit och lämnat henne på fritids idag. Och då ingick det också att väcka henne, se till att hon fick på sig rätt kläder och att hon åt en ordentlig frukost. Eftersom jag själv är lite lat så skjusade jag henne på moppen upp till fritids, det var nog både hon och jag glad för.
Nu ringde jag mamma nyss och frågade om Helmer hade varit ute på sin morgon promenad, och det hade han inte. Så det blir väl att jag får gå ut med honom nu.
Sedan, runt 11.00 ska jag hämta Carro på moppen för hon ska till mig, och eftersom det lät så synd om henne när hon  sa att hon skulle gå flera kilometer för att komma till mig så erbjöd jag mig att hämta henne. Sedan ska vi möta vår kära kompis Hanna vid kiosken, för hon hittar inte hem till mig, så då möter vi henne istället.

Hare bra, nu går jag ut med Helmer! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0